۲ پاسخ

اره منم هفته 22 بودم شروع شد و هنوزم هم ادامه داره دکترم گفت انقباض هست ولی بدون درد خطر ناک نیست نگران نباش

اره عزیزم طبیعیه اتفاقا چند دقیقه پیش یهو سمت راستم گرفت بابدبختی خوب شد

سوال های مرتبط

مامان دایان 🧿💙 مامان دایان 🧿💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرن مامان آرن هفته بیستم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیستم بارداری