دو نیم سی سی من میدادم هر ۱۲ ساعت و هر ۴ ساعت اسپره بینی دی بی سالین و قطره کلرید و حمام هم اگه تب نداره برای اینکه تخلیه بشه خیلی عالیه
ببین روغن بنفشه بر پایه زیتون تو دماغش یک قطره بریز هم چرکش خشک میشه هم باز میشه
دو و نیم
عزیزم این شربتو که برای بچه های ۴ سال به بالا توصیه میکنن بیشتر
ولی فک کنم یکو نیم سی سی کافی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.