۳ پاسخ

ازیترو روزی یبار روزاول شش سی سی چهار روز دیگه سه سی سی من دخترم تازه تموم کردمامروز روز پنجمش بود وزنش 12.کلا روزی یبار میدن ازیترو چ ادم بزرگ چ کوچیک

دکتر رفتم دخترم رو رو 12 حساب کرد گفت 3 سی سی

5سی سی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لیام کوچولو😍😘 مامان لیام کوچولو😍😘 ۲ سالگی