کسی آزمایش امینوسنتز داده؟هزینش چقده درد داره یا ن

۳ پاسخ

۲۵۰۰دکتر گرفته بود ۱۶،۱۷هزینه ازمایشگاه شد،اگه بیمه تکمیلی داشته باشی کمتر میشه ،خدا پشت وپناهت باشه درد نداره چیزی نیست

شهر با شهر فرق میکنه دکتر با دکتر
برای من خود دکتر ۴۵۰۰برای نمونه برداری گرفت که دو تومنش فقط پول سونو بود در حالیکه سونو گرافی تو شهر ما بالاترین قیمتش ۱۲۰۰هستش
آزمایشگاهم ازم ۱۶۹۰۰گرفت
درد هم برای من اصلا نداشت
نه گرفتکی داشتم نه هیچی
یه تاپیک نوشتم در موردش اگر دوست داشتی بخون سوالی داشتی در خدمتم

من دادم
هزینش با دکتر 13 میلیون شد
درد زیاد نه قابل تحمله

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیرضا و جاوید مامان علیرضا و جاوید هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی