۳ پاسخ

عزیزم دختر منم ۸ ماهشه بردم دکتر علائم دختر شما رو داشت اینارو داد دو روزه خوب شد چرک خشک کنش عالیه یه بار دادم خوب کرد ولی فکر کنم گرونه،نئوتادین هر شب یکو نیم سیسی دستوراش روش نوشته

تصویر

ساشه مونته لوکاست برا آبریزش بینی دکتر به دخترم داد

نئوتادین بده همون بار اول خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی