این هفته برم جنسیت میفهمم یا زوده

۹ پاسخ

اقاجانی بری بهت میگه

مشخصه دیگه

اره میفهمی من ۱۶ رفتم بهم گفت تو برگم هم نوشت

من ۱۵ هفته رفتم تعیین جنسیت دقیق گفت جایه معتبر بری میفهمی

اره میفهمه

بله بهت میگه

ولي همون ١٨هفته بري دقيقتره

اره میفهمی عزیزم

بهتره صبر کنید

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وچهارم بارداری