بچها الان برم جنسیت میفهمم ۱۴هفته و ۵روزم

۷ پاسخ

من ۱۲هفته و ۳روز رفتم مشخص شد دکترمم عالیه یه درصد خطا نکرده تا حالا

من ۱۳ هفته طول سرویکس داشتم گفت معلوم نیست ، هفته ی پیش هم باز چکاب داشتم گفت خیلی معلوم نیست آنومالی دقیق تره ، شمام نه هزینه ی الکی بده نه خودتو اذیت کن ، صبر کن تا آنومالی

نه زوده درصد خطا بالاس
باید بمونی تو ۱۸ هفته بری انومالی

بمون انومالی برو

من اومدم انشاالله ک بگه البته سونو گرافی بیمارستان اومدم

من ۱۵ هفته رفتم عجله داشتم گفت پسر

خو کلا انومالی برو که بهتر

سوال های مرتبط

مامان پادشاه کوچک‌من مامان پادشاه کوچک‌من ۸ ماهگی
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Panah مامان Panah هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وچهارم بارداری