من ۱۲هفته و ۳روز رفتم مشخص شد دکترمم عالیه یه درصد خطا نکرده تا حالا
من ۱۳ هفته طول سرویکس داشتم گفت معلوم نیست ، هفته ی پیش هم باز چکاب داشتم گفت خیلی معلوم نیست آنومالی دقیق تره ، شمام نه هزینه ی الکی بده نه خودتو اذیت کن ، صبر کن تا آنومالی
نه زوده درصد خطا بالاس
باید بمونی تو ۱۸ هفته بری انومالی
بمون انومالی برو
من اومدم انشاالله ک بگه البته سونو گرافی بیمارستان اومدم
من ۱۵ هفته رفتم عجله داشتم گفت پسر
خو کلا انومالی برو که بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.