خانومای سزارینی شمام درگیر شقاق مقعدین؟😭😭

۱۰ پاسخ

عزیزم شما خوب شدین من دو ماهه درگیر شقاقم،دکترم رفتم شربت لاکسی ژل داد با پماد آنتی فیشر ولی تاثیری نداشت

بیا خصوصی تا کمکت کنم

من اینجوری شدم نه به خاطر زایمان چون شبر میدادم کم اب شده بودم
دیگه دکتر رفتم کرم بهم داد . و هر روز به مدت ۱۵ دقیقه توی تشت اب گرم نشستم .
صبح تا صبح هم خاکشیر با عسل روی آب جوش .
انجیر خشک خیس خورده
آلو ... سوپ ... ابمیوه طبیعی خوردم و آب خیلی زیاد...

اره

تا قرص ی دونه شب یه دونه صبح میخورم خوبم تا قرص ک قطع کنم دوباره یبوست گلاب ب روتون تا دسشویی میرم خون میاد

من قرص سی لاکس و پماد آنتی فیشر

بله انقده افسرده شدم برا همین درمان نکردم حوصله دکتر با بچه کوچیک ندارم

شقاق چیه؟

من از آخر ماه اول اینطوری شدم😢

بله ولی درمان نکردم

سوال های مرتبط

مامان 🩵رایان🩵👶 مامان 🩵رایان🩵👶 ۹ ماهگی