خانومای سزارینی شمام جای برشتون درد میکنه

۵ پاسخ

من که دردی ندارم

آره طبیعیه ، تا سه سال جای سزارین درد داره

بله من هنوزم گاهی میسوزه و درد میگیره

آره دیگه طبیعیه

اره والا فك كنم هيچ وقت خوب نشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵رایان🩵👶 مامان 🩵رایان🩵👶 ۹ ماهگی