۵ پاسخ

شیرخشک میخوره از اونه
اگه یبوست یا دیربه دیر کار می‌کنه از اونه
یا موادغذایی

بو میده بخاطر غذا و مولتی ویتامین در صورتی خطر ناک ک سفت باشه ببخشید شبیه پشکل

طبیعیه

غذا خوردن

ببر دکتر شاید عفونت روده باشه

سوال های مرتبط

مامان نیلای 
🌷 مامان نیلای 🌷 ۱۷ ماهگی