۵ پاسخ

سلام منم اینجورمیشم خیلی دردمیکنه زیرشکم وشکمم خیلی بده نمیشه هم عطسه نکنیم برای من یهومیادجلوش نمیتونم بگیرم

آروم شکمتوبگیر بعدعطسه کن دیگه دردنمیگیره

اره عزیزم منم درد میگیره

من آنقدر عطسه های بلند میکنم فکر میکنم الان که بچه کنده بشه ۳هفته حساسیت دارم خوب نمیشه سونوگرافی ان تی انجام دادم همه چی خوب بود

منم همینم من شکممو با دست میگیرم بعد عطسه میکنم چون خیلی بلند عطسه میکنم گاهی وقتا جلو عطسه رو میگیرم البته میگن بده.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد