۶ پاسخ

شما ک هفته ۴ هستی علائم نداری من ۱۴ هستم هنوز هیچ علائمی ندارم 😄

آره زوده فعلا طبیعیه عزیزم

من خودمم سربچه قبلی واین یکی علائمی ندارم برام عادی شده نمیترسمم

منم هفته هفتم هستم علائمی ندارم

میگن بعضی ها هفته نهم ب بعد علائم هاشون شروع میشه بعضی هام اصلأ تا آخرش علائمی ندارن

بله عزیزم

خداروشکر که علائم نداری

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🥹🤍 مامان کوچولو 🥹🤍 هفته پنجم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری