اگه فقط به پایین شکم فشار بیاد یعنی بچه سفالیکع با بریچ؟؟

۵ پاسخ

منم از اول فشار پایین شکمم بود

والا من تا هفته 33 بریج بود فشار پایین بود شد سفالیک همچنان فشار پایینه

عزیزم برای من حرکتش فقط تو واژن و پایین شکمه حالتشم بریچه

واسه منم به پایین فشار میاره
اما نمیدونم بریچ چیه سفالیک‌چیه

فکر کنم سفالیک

سوال های مرتبط