۱ پاسخ

تو هفته های ما دیگه کم کم میادپایین
منم حس میکنم اومده پایین تر ،نشستن و بلندشدنم سخت تر شده
فشار روی مثانمم بیشتر شده🤦🤦

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی