۲ پاسخ

اونوقت میگن خودتو کنترل کن؛آخه چطوری؟وقتی بچه میارید باید مسئولیت پذیر باشید آخه آدم حسابی بچه زیر شش ماه سرمانمیخوره که بخواد آنتی بیوتیک بخوره فقط باید با اسپری دکوسالین بادوز کم شسته بشه اونوقت مگه اینجا دکترن که میای سوال میپرسی چهارروز دیگه بچه به تمام آنتی بیوتیک ها مقاومت نشون بده میخوای چکارکنی خدایا پروردگارا صبرم بده

فقط ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان دخترم پناه
🩷 مامان دخترم پناه 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری