بچه های شماهم خیلی دادمیزنن

۸ پاسخ

خیلییی

فکرکنم میخوان صحبت کنن منظورشونو برسونن چون نمیتونن جیغ میزنن

اره داد میزنه قهر میکنه ناراحت میشه چیزی پرت میکنه غذا میلش نکشه میزنه زیر قاشق و بشقاب ماشالله 😂😂

آره خیلی جیغ میزنه

آره عزیزم

واي اره منم تاپيك گذاشتم اتفاقا

اره تا دلت بخاد دستشو هی تکون میده با دست حرف میزنه داد میزنه

چیزی بش ندم خیلی جیغ میزنه

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی
مامان دخترام مامان دخترام ۱۴ ماهگی
گهواره گهواره قصد بارداری
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی