۸ پاسخ

من ۴بار ماساژ دادن
۲بار تو ریکاوری
یه بار از ریکاوری اومدم بیرون یه بار موقع ترخیص

خیلی دردش زیاده اومد فشار بده نگذاشتم ولی بعد که شیاف گذاشتم اومد فشار داد قابل تحمل بود

دردش مثل این میمونه که یکی بخواد محکم ماساژت بده درد داره ولی خیلی به نفعته

منو فقط یه بار تو ریکاوری ماساژ دادن وقتی اومدم بخش گفتن خودم با دستم رحمم رو ماساژ میدادم

دستو مشت میکنن فشار خیلی زیادی میدن بعد قشنگ احساس میکنی لخته خون ازت میاد بیرون من که دو دفعه زایمان کردم همین جوری بود

خیلی دردداره من دستشونومیگرفتم میگفتم بهم دست نزنین

ماساژ که چه عرض کنم بیشتر فشار میدن

سوال منم هست!

دردش زیاده طبیعتا😣

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان آوش💙💙 مامان آوش💙💙 ۹ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد