مامانا طول سرویکس 44 نرماله؟

۸ پاسخ

من ۴۰ بودم

عالی عالی

سرویکس کاربردش چیه؟ بالا یا پایین بودنش چیکار می‌کنه مگه

نرمال که نه عالیه

اره نرمالع

عالیه عزیزم

واسه منم ۴۵ بود.ما دیگه زیادی نرمالیم فک کنم🤭🤭🤭🤭🤭
البته من خیلی به خانم دکتره اعتماد ندارم احساس میکنم اشتباه گفته

بله عالیه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🤍 مامان جوجه کوچولو🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان اندیا مامان اندیا هفته هجدهم بارداری
مامان آراد😍 مامان آراد😍 ۵ ماهگی
مامان نخود🩵 مامان نخود🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری
مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجوک طلا مامان جوجوک طلا هفته شانزدهم بارداری