۳ پاسخ

شربت ابلیمو

ماست یا دوغ هم خوبه

قرص حالت تهوع نداری بخوری
نبات داغ بخور

سوال های مرتبط

مامان {پناه}👧🏻🧡 مامان {پناه}👧🏻🧡 ۱ سالگی
مامان لنا خانوم🧿🫀 مامان لنا خانوم🧿🫀 ۱۱ ماهگی