دیگه دست بزنیم شکممون؟

۶ پاسخ

نه نزن

منکه دیشب دندون درد شدید گرفته بودم ولا ماه گرفتگی رو فراموش کرده بودم ب همه جونم دست زدم🤣🫤

آره دیگه راحت باید ولی من دیشب همه جا خارش گرفته بود. مونده بود م بخارونم یا ن😂😂😂

وووی تو هنوز درگیرشی🤣

نه کراهت داره🤣

اره دیگه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱ ماهگی
مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی
مامان دوقوها مامان دوقوها روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 روزهای ابتدایی تولد