به ژنتیک ربط داره عزیزم
به ژنتیک بستگی داره من اصلا ترک نخوردم
ترک کار روغن نداره بستکی به جنس پوست داره و وضعیت چربی شکم من هیچی نزدم تا الآنم نخورده خداروشکر ولی همه میگن هفته آخر ترک میخوره تا حدودی
از اوایل بارداری باید بزنی ولی در کل بخواد ترک بخوره میخوره بیشترش آب بدن و پوست و ژنتیک پوسته کرم ها و روغن ها فقط کمترش میکنن معمولا
باید از هفته ۲۰شروع میکردی زدن
من روغن زیتون گرفتم فعلا خیلی خوب بوده
هم گرم نگه میداره هم ترک و خط نمیندازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.