واسه یه جنوبی این هوا بهشتــه🤩
رامسر-- بارندگی

تصویر
۸ پاسخ

به به حال میده 🤣

ما از کشور شانس نیاوردیم از اب هوا هم جهنممم...واقعا هوا جهنمه

رامسر عشقه
بهترین خاطرات من تو رامسره
به به

ما هم‌آمدیم شمال ۱۶ روز هواش عالی بود جنوب جهنم که 🫣🫣🫣😙😙🥲🥲😂😂

بله دیگه 😍
پز نیست سبک زندگیمونه 😌😌

بفرستش گلستاااان

خش بحالت😍😍😍😍😍

هوای شمال عشقه😍❤️

سوال های مرتبط

مامان نی نی من مامان نی نی من ۲ سالگی