۴ پاسخ

کدوم دکتر نوشته

من کولیکیزمیدادم عالی بود

دکتر ب پسرم داده پارسال هم داد ولی بهش نساخت امسال رفتم پیشش برای آب دهانش قطع نمیشه گفت هنوز رفلاکسش مونده از این داد یکم خوب بود

کیدیزول عالیه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی