خانوما رفتم آزمایش دادم گفته بتا 23هست یعنی چند روزمه

۹ پاسخ

چن روز دیگه آزمایش تکرار کن

هفت روز

چیزی لازم نیست بخورن

قشنگم چند روز از موعودت گذشته

از ۲۰به بالا یعنی مثبته ولی چون بتات کمه مراقبت کن شاید اسپرم ضعیف بوده

احتمال داره نباشه

هست یعنی

تخمکه بارور شده تازه

خیلییییییی تازه است

سوال های مرتبط

مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ویهان و... 🩷 مامان ویهان و... 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اوینا و تودلی مامان اوینا و تودلی هفته هفتم بارداری