۳ پاسخ

سلام دوست عزیز من تا ۴ ماهگی دادم وقتی که کولیک و رفلاکس پسرم تموم شد نان ۱ شروع کردم الان ۲ هفته هست نان ۱ میدم بهش . من راضی بودم از نان کامفورت خدایی

نان کامفورت واسه چیه

من میدم فکر میکنم تا ۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان اوینا مامان اوینا ۷ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱۳ ماهگی