۱۲ پاسخ

اره
چ لباس قشنگی

من شکمم چرا اینطوری نیس

ای جان باهمیم🥹♥️

وییی چ لباس قشنگی از کجا گرفتین

اره خوب

شکمت اندازه الانه منه🥹😂

اره واسه منم همینقدره

خیلیییی خوبهه😍

عزیزم ازمایش غربالگری دوم رو چند هفته دادی

منم هفت ماهم خیلی کوچبکه شکمم

بزرگم هست😂😂

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۷ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ۳تا قندو عسل💕🩵 مامان ۳تا قندو عسل💕🩵 ۶ ماهگی