سلام بر ده ماهگی 😂

تصویر
۶ پاسخ

خوشا بحالت مال من تو هشت ماهگی گیر کرده نمدونم حلوا پخش میکنن چخبر ک دلش نمیخاد درشه😂🤣

وای مبارکه 😍😍😍

هفته زایمان طبیعی چراانقد زیاد شده.😐مادرا اصلا درد ندارن
من خودمم هفته۴۰بزور زایمان کردم

خوشا ب سعادت خواهر ..برو زایمان کن دیگه
من نشستم بشم ۳۷ هفته برم

انشالله تو همین روزا

دیروز فهمیدم بچم سفالیکه یعنی منم باید اینقد منتظر بمونم درد بکشم 🥲

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۸ ماهگی
مامان نورا💕 مامان نورا💕 ۱۱ ماهگی
مامان همراد،🩵🩵 مامان همراد،🩵🩵 ۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۰ ماهگی
مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان نی نی جونم💕🐣 مامان نی نی جونم💕🐣 هفته سی‌وششم بارداری