صندلی غذایی که میخوام بخرم🤪🤪🤪🤪

تصویر
۴ پاسخ

ایده خوبی هر وقت فندق ب دنیا اومد امتحان میکنم😅

🤣😂😂

ایده خوبیه ما چندسال پیش با تیشرت بابام برا داداشم اینکارو میکردیم .یادش بخیر.

عالیه چون ارزون ترین صندلی غذا ۵ تومنه😆😆😆

سوال های مرتبط

مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان سجاد💙 مامان سجاد💙 هفته سی‌وششم بارداری