غذای جشن دندونی 🤪

تصویر
۷ پاسخ

وای من عاشقشم😍😍خصوصا ک توش سیرابی هم باشه تنها جایی ک سیرابی رو دوس دارم😂

دلم خواست 🤤🤤🤤

چقد خوشمزه بنظر میاد

خیلی دوست دارم خوشمزست😍
نوش جونت انشاالله همه دندوناشو به راحتی دربیاره😘

نوش جان
چطوری درست میکنی؟

😋😋😋به به،،دونه های مرواریدش مبارکش باشن

نوش جان منم خیلی دوست دارم ولی معده و روده ام جوابگوی این جور غذاها نیست همیشه حسرت حبوبات به دلم میمونه

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سجاد💙 مامان سجاد💙 هفته سی‌وششم بارداری