۳ پاسخ

اره من که هر شب یه دردی دارم

آره عزیزم طبیعیه بخاطر سنگینی شکمه من همسرم مدام ماساژ میداد یا پماد درد میزد خیلی دردش بده

احتمالا از معده س من عرب نعنا میخوردم بهتر میشد

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🤰 مامان نی نی 🤰 روزهای ابتدایی تولد