خانوما اشکال نداره من لاک بزنم؟

۳ پاسخ

نه بابا مشکلی نیس من همش لاک رو ناخن هامه

من لاک میزنم اوکیه
اما کاشت نمیکنم

من ناخنم کاشته دکترم گف مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۱ ماهگی