سلام مامانا تو هفته من میتونم لاک بزنم ؟

۵ پاسخ

من زدم

من از اول بارداریم زدم هنوزم دارم

من یبار اوایل پام زدم ولی انگاری خوب نیس بخاطر مواد و بوش

😐😐😐😐😐😐😐😐😐

دیگ تامام قرتی شدن🥹تاااا انشاالله نزدیک زایمان و خود زایمان 😍

سوال های مرتبط

مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی