سلام دخترا میتونم لاک بزنم یاظرر داره واسه نینی

۳ پاسخ

من نمیزنم ب هر حال مواد شیمیاییه که از طریق پوست و‌ناخن جذب میشه

بزن راحت باشه

من میزنم

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۹ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی