سلام دخترم یازده ماهشه میتونم براش لاک بزنم

۵ پاسخ

بچه تو این سن توی مرحله شناخته و مرتب دستش رو می‌کنه دهنش،لاک جذب آلودگی‌ها رو چند برابر می‌کنه
بهتره ک فعلا نزنین

من دخترم سه سالشه نمی‌زنم چون ضرر داره براشون ناخنشچن هنوز سفت سفت نیست

نه نزن چون دستش رو دهنش میکنه ی موقع خطرناکه

آخه دستش رو میکنه تو دهنش مواد مضر میره تو بدنش ، باز خودت میدونی

بهتره نزنی تا بزرگتر بشه مثلا تا ۳سالگی من خودم که سعی میکنم نزنم براش مگه مجبور شم‌😅

سوال های مرتبط

مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ ۱ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۱ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی