بچه تو این سن توی مرحله شناخته و مرتب دستش رو میکنه دهنش،لاک جذب آلودگیها رو چند برابر میکنه
بهتره ک فعلا نزنین
من دخترم سه سالشه نمیزنم چون ضرر داره براشون ناخنشچن هنوز سفت سفت نیست
نه نزن چون دستش رو دهنش میکنه ی موقع خطرناکه
آخه دستش رو میکنه تو دهنش مواد مضر میره تو بدنش ، باز خودت میدونی
بهتره نزنی تا بزرگتر بشه مثلا تا ۳سالگی من خودم که سعی میکنم نزنم براش مگه مجبور شم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.