ناخنامو لاک بزنم؟؟
ضرر نداره؟؟

۱۰ پاسخ

من موقع عکاسی رفتنی میزنم
لاک معمولی ضرری ندار
مدام نگ ندار رو ناخنت

نه عزیزم چه ضرری

کلا لوازم آرایشی چه لاک چه رژ چه کرم های آرایشی همه اینها از طریق پوست و ناخن جذب میشه. نزنی بهتره چون معلوم نیست چی تو اینا میریزن

لاک معمولی که اصلا مشکلی نداره 🤷🏻‍♀️

بزن اون کاشت ژلیش اینا ضرر داره ن لاک

من از اول بارداری میزنم
به جز ماه سوم چون حالت تهوع داشتم حوصله شو نداشتم بزنم😁

بزنم یا نزنم؟😂

نه بابا

ضرر داره

نه عزیزم ضرری نداره بزن

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۷ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۱ ماهگی
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان خان بالابرره😁 مامان خان بالابرره😁 ۸ ماهگی
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری