سلام مامانا لاک بزنم اشکال نداره؟

۴ پاسخ

نه عزیزم.

چونکه شیمیایه گفتم شاید بد باشه. واسه بچه

والله زدم تازه دارم پاکش میکنم میترسم

ن بزن

سوال های مرتبط

مامان خان بالابرره😁 مامان خان بالابرره😁 ۸ ماهگی
مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ ۱ ماهگی