مامانا کسی لاک میزنه عایا؟ اشکالی نداره بزنم؟

۱۴ پاسخ

من از وقتی باردار شدم نزدم گفتن خوب نیس

منکه کلا لاک نمیزنم

ن😐😐😐

من که به پام زدم

ضرر داره

والا من میزنم
ارایشم میکنم

اره منم میزنم

من نمیزنم وقتی میگن کرم هم اگه بعضی مواد توش داشته باشه روی جنین تاثیر میذاره و نباید بزنین مسلما لاک که کلا شیمیایی هستش

والا بهداشت یبار زده بودم رفتم هزارتا حرف زد هر از گاهی بزن همیشه نه

نه گلم اون موادشیمیایی و لویی ک داره میره ازطریق تنفس میره توخونته مستقیم میره به بچه نزنی بهتره

من آرایشم نمیکنم ا

اره مشکلی نی

میگن خوب نیست

من که میزنم همیشه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ ۱ ماهگی
مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۷ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۱ ماهگی