الان میگن بچت قرمز میشه😂
من شنیدم خوب نیست ولی ضررش از کاشت کمتر
من ۷سال مداوم کاشت داشتم به خاطر بچه ریمو کردم هم مواد هم یو وی برای بچه ضرر داره
من وقتی دلم بخواد میزنم از نظر من لاک روی ناخون چه ربطی به بچه ک داخل شکم داره بزن گلم لذت ببر
من شنیدم خوب نیست بخاطر اسید لاک جذب میشه
من خو کاشت میزنم
من همش میزنم و میزذم🥲❤️
نه عزیزم خیلیا کاشت انجام میدن
بزن لذتشو ببر خیلیم خوبه
من شنیدم میگن خوب نیست بهتره استفاده نکنی عزیزم
نه عزیزم
نه طوری نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.