خانما من لاک زدم اشکالی نداره

تصویر
۱۱ پاسخ

الان میگن بچت قرمز میشه😂

من شنیدم خوب نیست ولی ضررش از کاشت کمتر
من ۷سال مداوم کاشت داشتم به خاطر بچه ریمو کردم هم مواد هم یو وی برای بچه ضرر داره

من وقتی دلم بخواد میزنم از نظر من لاک روی ناخون چه ربطی به بچه ک داخل شکم داره بزن گلم لذت ببر

من شنیدم خوب نیست بخاطر اسید لاک جذب میشه

من خو کاشت میزنم

من همش میزنم و میزذم🥲❤️

تصویر

نه عزیزم خیلیا کاشت انجام میدن

بزن لذتشو ببر خیلیم خوبه

من شنیدم میگن خوب نیست بهتره استفاده نکنی عزیزم

نه عزیزم

نه طوری نیست

سوال های مرتبط

مامان خان بالابرره😁 مامان خان بالابرره😁 ۸ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۳ ماهگی