دخترامیتونم لاک بزنم یا برانینی ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

حتی کاشت هم میتونی انجام بدی. این استرس ها رو از خودتون دور کنید. همین استرس ضرر داره نه لاک

من همیشه پاهام لاک داره دیشبم زدم همچین چیزایی به بدن خودمون نمیرسن تا به نی نی برسن

نزن خیلی بده

چه ضرر من ترمیم ناخن میرم

بزن عزیزم منم میزنم

منم میزنم عزیزم..فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشه...

دکتر به من گفت مشکلی نداره اما من نمیزنم

من ۵ ماهگی زدم

نزنی بهتره من از وقتی باردار شدم نزدم اصلا
ولی اگه خیلی دلت میخواد تو هوای آزاد بزن تو خونه نزن

نه بابا چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس🩷شاهان🩵 مامان نفس🩷شاهان🩵 هفته سی‌ویکم بارداری