خانما باردارم دکترم دوفامد نوشت برای چیه ؟

۴ پاسخ

منم تا ماه هشتم میخوردم

سفت شدن جای بچه

برا جلوگیری از سقط برا خیلیا مینوسن پروژسترونه

فکر کنم واسه معد باشه

سوال های مرتبط

مامان ثمین🥹💝 مامان ثمین🥹💝 ۱ سالگی
مامان احسان مامان احسان ۲ سالگی
مامان دلارا مامان دلارا ۲ سالگی
مامان محمد و فاطمه مامان محمد و فاطمه ۱۴ ماهگی