۸ پاسخ

بخور عزیزم هر چی میل داری بخور

خواهر من فقط ویار اش داشت ۹ ماه اش خورد هیچیش نشد فقط با اسفناج می‌پخت سبزی دیگه ای نمیریخت

بخور من کل بارداریم با اش رشته کذشت😍

ن خوبه نخود لوبیا مقویه

سلام بر امپراطور باد ها😁

اتفاقا من فقط با اش زنده ام ویار دارم فقط اش میخورم

همش نفخه😀

کم بخور بهتره

سوال های مرتبط

مامان فندق 🤍 مامان فندق 🤍 هفته هشتم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان ارغوان💜 مامان ارغوان💜 ۱ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام ۱ ماهگی
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه زندگیم💚✨ مامان معجزه زندگیم💚✨ هفته شانزدهم بارداری