هندوانه تو هفته من ایرادی نداره بخورم؟!

۷ پاسخ

هندونه خارج فصل خیلی خوب نیست کلا برای هیچ کس ، ولی اگه دوس داشتی یه برش بخور نوش جونت

دیگه باید صندلی بزاری کنار دستشویی😃

من که از اول حاملگی هر ازگاهی میخوردم وکسی چیزی درمورد مشکل دار بودنش نگفته

دکترم امروز گف نباید بخوری تو چندماه اول خطرناکه

هندوانه هست مگه

تکرر ادرار میاره وگرنه بدنیست نوش جان

نه خیلیمممم خوبه فقط نفخ میکنی

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم💚✨ مامان معجزه زندگیم💚✨ هفته شانزدهم بارداری
مامان آلبالو 😜 مامان آلبالو 😜 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری