خانوما تو هفته من دوغ بخورم ایرادی نداره؟!

۶ پاسخ

نوش جونت😊

دوغ بدون نمک و میگن زیاد نخوریم که سردیش نگیره مخصوصا بدون پونه
چون پونه زیاد سقط میاره

اخ نههههه

نه عزیزم بخور نوش جونت دوغ چیه اخه که ضرر داشته باشه

وااای😭چه ایرادی داره اخه عزیزم این چه سوالیه بخدا😂😂😂😂😂

نه من هروز میخورم 😂

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری