۴ پاسخ

من نخوردم،الانم نمیخورم شاید یک دو بار خورده باشم در حد یه تیکه.
خیلی طبعش سرده

برای چی بدباشه مثلا ؟من میخوردم یکی بیا توضیح بده

نه عزیزم به اندازه بخور نوش جونت

من تو دو ماه اول مادرشوهرم نمیذاشت بخورم می‌گفت طبعش سرده خوب نیست برات🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی