دخترا من 9 هفته مه رابطه ایرادی نداره ؟

۴ پاسخ

اگه دکترت اجازه داده باشه عیبی نداره
ولی سعی کن تو ماهای اول رابطه نداشته باشی
یا کم باشه خیلی عمیق هم نباشه طولانی هم نشه

من همی حدودا بودم رابطه داشتم باعث ایجاد هماتوم شد خداروشکر با آمپول و شیاف رفع شد دکتر گفت سه ماه اول نداشته باشی بهتره
البته بدن هر فرد متفاوته

سلام عزیزم اگر مشکلی نداری بارداریت از همه اوکی موردی نداره
چون من از دکتر متخصص پرسیدم
و اینکه بیشتر کسایی که جفت سر راهی دارن یا خونریزی دارن منع میشن از این کار

ن رحمت لیز میشه فعلا نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه زندگیم💚✨ مامان معجزه زندگیم💚✨ هفته شانزدهم بارداری
مامان آلبالو 😜 مامان آلبالو 😜 هفته بیست‌وششم بارداری