دوستان تو هفته ی من رابطه ایرادی داره؟

۷ پاسخ

اره تا سه ماه اول میگن رابطه نداشته باشین بعدش میشه اونم کم آروم بعد هفت ماه دیگه اصلا نمیشه خودش تنگ میشه

نه گلم نداشته باش فعلا بزار جای بچه سفت بشه

من تا الان تقریبا هفته ای دوبار دارم ....اگه لکه بینی نداری دکترم گفت اشکالی نداره

داره نداشته باش

با احتیاط داشته باش

منظورم اینه به همه میگن چون خطر داره

من هفته ی ۶الی ۷ هستم دکتر گفت رابطه نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه زندگیم 🩷 مامان پناه زندگیم 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه زندگیم💚✨ مامان معجزه زندگیم💚✨ هفته شانزدهم بارداری
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته سیزدهم بارداری