اره تا سه ماه اول میگن رابطه نداشته باشین بعدش میشه اونم کم آروم بعد هفت ماه دیگه اصلا نمیشه خودش تنگ میشه
نه گلم نداشته باش فعلا بزار جای بچه سفت بشه
من تا الان تقریبا هفته ای دوبار دارم ....اگه لکه بینی نداری دکترم گفت اشکالی نداره
داره نداشته باش
با احتیاط داشته باش
منظورم اینه به همه میگن چون خطر داره
من هفته ی ۶الی ۷ هستم دکتر گفت رابطه نداشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.