تو هفته ی من رابطه داشته باشم مشکل داره؟

۸ پاسخ

ن مشکل نداشتم اما دوبار سابقه سقط داشتم

دکتر من گفت تا اول ماه آخر عیبی ندارد .خودم میترسم

من دکتر گفت تا آخر سه ماه اصلا رابطه نداشته باشم بدشم هفته یه بار

آره از دکترتم بپرس دکتر من که تا آخر سه ماهگی منع کرده

من جفتم پایین و سرراهیه دکتر گفت نداشته باشم ولی دارم اونم حواسمون هست زیاد نره😂ولی خب حواست باید باشه نمیشه ک نداشته باشیم

من همیشه دارم خداشکر مشکل پیش نیامده

من ک دارم

اره رابطه نداشته باشید

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی