خانوما رابطه تو هفته من مشکل داره؟

۱۱ پاسخ

نداشته باشی سه ماهه اول بهتره اونم الان که خیلی هفتت پایینه

یه وقت نینی ت مشکلی براش پیش نیاد که تا همیشه پشیمون شی و به خودت بگی چه کاری بود کردم
حتما با پزشکت مشورت کن.ما که دقیق از وضعیت بدن توخبر ندریم

من انجام دادم لکه بینی شدم دیگ تا آخر سه نداشتم

من دکترم گفت هیچ مسئله ای نداره فقط خشن نباسه دخول هم عمیق نباشه بده بره عزیزم اگر دکترت منع نکرده

تا سه ماهگی باید صبرکنین

من ۴ ماهم تموم شده هنوز نداشتم تو از الان به فکرش نباش بعدا به مشکل میخوری

سه ماه اول ممنوعه بازم از پزشکت باید بپرسی حتما

من الان ماه چهارمم هم منع رابطه هستم وخودمم میترسم🤔

عزیرم نمیدونم ولی من همیشه داشتم از امروز هم داشتم 🤣🤣🤣

از دکترت بپرسی بهتره

تا۳ ماه ممنوع

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هجدهم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته دهم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته چهلم بارداری