نداشته باشی سه ماهه اول بهتره اونم الان که خیلی هفتت پایینه
یه وقت نینی ت مشکلی براش پیش نیاد که تا همیشه پشیمون شی و به خودت بگی چه کاری بود کردم
حتما با پزشکت مشورت کن.ما که دقیق از وضعیت بدن توخبر ندریم
من انجام دادم لکه بینی شدم دیگ تا آخر سه نداشتم
من دکترم گفت هیچ مسئله ای نداره فقط خشن نباسه دخول هم عمیق نباشه بده بره عزیزم اگر دکترت منع نکرده
تا سه ماهگی باید صبرکنین
من ۴ ماهم تموم شده هنوز نداشتم تو از الان به فکرش نباش بعدا به مشکل میخوری
سه ماه اول ممنوعه بازم از پزشکت باید بپرسی حتما
من الان ماه چهارمم هم منع رابطه هستم وخودمم میترسم🤔
عزیرم نمیدونم ولی من همیشه داشتم از امروز هم داشتم 🤣🤣🤣
از دکترت بپرسی بهتره
تا۳ ماه ممنوع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.