خانوما تو هفته های من لاک زدن مشکل داره

۳ پاسخ

میگن ناخن نزنید بخاطر دستگاه
لاک چرا ممنوع شد؟؟؟؟؟
من مرتب لاک ناخنامو عوض میکنم
اصلا هم مشکل ایجاد نمیکنه

من تازه رفتم رژلب بدون سرب گرفتم چون هیج آرایشی نمیکنم اما از رژلب نمیتونستم بگزرم لبامم کلا سفید کردن از بی‌حالی وحالت تهوع.گفتم حداقل بدون سرب باشه اگه میزنم

نزن عزیزم جیوه وسرب ومواد سمی داره

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان 🩵👼🏻 مامان 🩵👼🏻 ۶ ماهگی
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری