میگن ناخن نزنید بخاطر دستگاه
لاک چرا ممنوع شد؟؟؟؟؟
من مرتب لاک ناخنامو عوض میکنم
اصلا هم مشکل ایجاد نمیکنه
من تازه رفتم رژلب بدون سرب گرفتم چون هیج آرایشی نمیکنم اما از رژلب نمیتونستم بگزرم لبامم کلا سفید کردن از بیحالی وحالت تهوع.گفتم حداقل بدون سرب باشه اگه میزنم
نزن عزیزم جیوه وسرب ومواد سمی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.