خانوما میگم قورمه سبزی تو هفته من مشکل داره بخورم؟

۱۰ پاسخ

چراباید قورمه سبزی مشکل داشته باشه

جعفری قاعده آوره زیاد نخور اگر هم میخوری گوشتشو بخور زیاد خورشت نخور

واااا ربطی نداره

نه من خوردم حالا مگ چقد میخوریم شاید چن هفته یبار

من شنیدم ب خاطر زعفرون و جعفری ک انقباض میاره زیادخوب نیس
منم خیلی کم خوردم
در حد دو سه قاشق روی برنج

نه من تو ۵ هفته خوردم

چرا مشکل داشته باشه ؟ دیگه خیلی حساسی فکر‌کنم من باردار بودم همه چی می خوردم .غذاهای فست فوتی میگن فقط خوب نیست بخوری . ‌نمک کل بازدازی ممنوع . چربی . ادویه های زیاد .وگرنه حساس نباش .اتفاقا غذای سالمیه

غذا که مشکل نداره فقط جیگر یکم میگن نخوری

نه عزیزم چه مشکلی آخه😐

هیچی مشکل نداره گلم کم بخور فقط

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان الی جون مامان الی جون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری